Doświadczenie:
Wspiera rozwój firm poprzez szkolenia pracowników z efektywnej obsługi klienta, motywacji i automotywacji, pracy zespołowej, twórczego rozwiązywania problemów, radzenia sobie z konfliktem, skutecznych metod radzenia sobie ze stresem, autoprezentacji, budowania profesjonalnego wizerunku, kierowania zespołem, wypalenia zawodowego, komunikacji relacyjnej, asertywnej i emocjonalnej oraz mobbingu. Jej ulubioną formą pracy jest prowadzenie treningów interpersonalnych i rozwojowych w nurcie coachingowym.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Jest wierna podejściu holistycznemu, którego podstawowe założenie brzmi: „Każdy element świata ma pozytywne i negatywne strony. Dostrzegamy te i te, lecz budujemy na pozytywnych, a negatywne zamieniamy w pozytywne”. Jej niezwykła empatia, duża wrażliwość emocjonalna i uważność, z jaką przygląda się drugiemu człowiekowi w połączeniu z bardzo metodycznym, przemyślanym i profesjonalnym podejściem do pracy na sali szkoleniowej sprawiają, że zajęcia z nią są nie tylko ciekawe i poruszające, ale przede wszystkim efektywne. Mądrość życiowa i doświadczenie trenerskie budzą zaufanie ludzi, którzy stykają się z nią na polu osobistym i zawodowym. Ciepła i szczera, ciekawa drugiego człowieka lubi i potrafi słuchać.