Doświadczenie:
Absolwentka wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej i wydziału Zarządzania i Marketingu na Universtite de Bourgogne w Dijon. Z sukcesem tworzyła kampanie wprowadzające na rynek marki i produkty, tworzyła działy prasowe i narzędzia pomiaru efektywności, opracowała strategie komunikacji i PR, programy lojalnościowe, kampanie BTL. Wiele lat zajmowała się public relations, media relations, czyli szeroko pojętą komunikacją, przez 9 lat pełniła funkcję rzecznika prasowego w międzynarodowej korporacji. Należy do Polskiego Towarzystwa Mindfulness.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Jako personal i team coach łączy wiedzę wyniesioną z dużych organizacji z umiejętnościami coachingowymi. Jej specjalizacja to coaching kompetencji menedżerskich oraz zarządzanie i budowanie zespołów przez efektywną komunikację. Takiej komunikacji, która ułatwia osiąganie celów i poprawia relacje. Przez większość swojego życia zajmowała się komunikacją, najpierw z mediami, a teraz w dużo szerszym zakresie. Jej pasją jest też budowanie osobistej i zespołowej strategii w oparciu o uważność, wartości, misję oraz myślenie systemowe.