Doświadczenie:
Absolwentka Wydziału Ekonomii w Białymstoku. Uzyskała certyfikację coaching „The Art & Science of Coaching” na Erickson College International, Certyfikowany Mistrz Praktyk NLP (Akredytacja Europejskiego Stowarzyszenia NLPt). Posiada ponad 15 lat doświadczenia biznesowego. Szkoliła zespoły handlowe, działy bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta, menedżerów niższego i wyższego szczebla. Ma za sobą ponad 600 godzin zrealizowanych specjalistycznych szkoleń w takich obszarach, jak: kontakty z klientami, efektywna komunikacja, sprzedaż, profesjonalna obsługa klienta, komunikacja z trudnym klientem, kierowanie zespołem, rekrutacja, rozwój osobisty.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Przygotowując i prowadząc szkolenia wykorzystuje metody skutecznego przyswajania i integracji wiedzy, wykorzystuje ułatwiające zapamiętywanie przykłady oraz proponuje tylko sprawdzone pod względem skuteczności rozwiązania i techniki. W trakcie prowadzonych szkoleń stosuje również metody coachingowe, zwiększające skuteczność nauki.