Doświadczenie:
Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w 2004r., studia podyplomowe „Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi” na Uniwersytecie Warszawskim w 2009r. oraz studia podyplomowe „Stosowana analiza zachowania - przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania” na Wydziale Zamiejscowym SWPS w Katowicach w 2016r. Od 2007r. zawodowo jest związana z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Zabrzu, gdzie pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym i ich rodzinami, dokonując diagnozy, udzielając porad indywidualnych i prowadząc terapeutyczne zajęcia z grupą. Aktualnie ubiega się o uzyskanie certyfikatu Terapeuty Behawioralnego, co jest związane z ciągłym podnoszeniem swoich kwalifikacji poprzez staże odbywane w ośrodkach behawioralnych w całym kraju oraz systematyczną superwizję pod kierunkiem certyfikowanego superwizora.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Jej zainteresowania zawodowe koncentrują się na pracy z dziećmi o zaburzonym rozwoju lub przejawiających zachowania trudne oraz ich rodzicami/opiekunami. Psychoterapia dzieci i młodzieży prowadzona jest w nurcie poznawczo-behawioralnym. Terapia behawioralna dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (w tym: autyzm, Zespół Aspergera), polega na systematycznej, intensywnej pracy z dzieckiem, konstruowaniu programów terapeutycznych, dokonywaniu pomiaru zachowań w celu obserwowania zachodzących zmian w zachowaniu pod wpływem oddziaływań terapeuty.