Doświadczenie:
Od 1992 roku uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu psychologii biznesu, sprzedaży i rozwoju kariery. Jednocześnie pracowała jako trener biznesu współpracując z wieloma firmami w temacie motywacji, osiągania celów i technik sprzedaży, osiągając przy tym wysokie szczeble kariery zawodowej, możliwe w tych firmach. Równolegle, testowała sama na sobie różne techniki coachingowe uczestnicząc w licznych szkoleniach. Z tego tytułu posiada m.in. NLP Coach i NLP Master Coach, które uzyskała po kursach I i II stopnia w Akademii Doskonalenia Zawodowego Naturopatów w Adamowiźnie. W placówce tej skończyła również szkolenie z zakresu Family Coach i systemowych ustawień helingerowskich w coachingu. Posiada dyplom Policealnego Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Krakowie.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Jako coach jest zdystansowanym, neutralnym tj. „niezaangażowanym emocjonalnie obserwatorem” nastawionym na przepływ obserwacji o szerokiej perspektywie. Oznacza to, że usuwa na bok wszystkie oceny, preferencje, opinie i sugestie, a tym samym decyduje o potrzebie „zapewnienia przestrzeni” klientowi. Poprzez stosowanie wielu metod i technik coachingowych, świadomie zaprasza umysł „pogłębionej wiedzy” klienta, by pomógł mu w tym przedsięwzięciu uznając fakt, że klient już teraz ma wszystkie wewnętrzne zasoby do osiągania sukcesu. Podczas prowadzonej przez nią sesji, klient stopniowo zdaje sobie z tego sprawę, często zmieniając nieużyteczne przekonania, które go blokują na użyteczne. Dostrzegając on wiele punktów widzenia i może zbadać różne perspektywy, jako obserwator samego siebie. Prowadzi zajęcia z rozwoju osobistego, coaching zdrowia, biznesu i dla par.
Inspiracja:
Jej zdaniem, dzięki procesowi coachingowemu, ludzie mogą uczyć się słuchać z empatią, chętniej dzielą się doświadczeniem i wiedzą, starają się głębiej zrozumieć innych, mają więcej szacunku, zaufania oraz ludzkiej życzliwości do siebie nawzajem. To sprzyja ograniczeniu konfliktów, które jak wiemy są nieuniknione. Jednak dzięki postawie empatycznej i umiejętności „wejścia z cudze buty”, podczas procesu coachingowego klient uczy się również dobrych relacji tak, aby rozwiązywać problemy i gasić konflikty, a nie przeciwnie.