LifeFree.pl

Renata Zarzycka-Bienias

Zarzycka-Bienias Renata
Imię i nazwisko: Renata Zarzycka-Bienias Profesja: Coach, Trener
Strona www: http://www.coachingzycia.com.pl
E-mail: renata@zarzyccy.eu
Telefon: 509 970 880
Facebook: https://web.facebook.com/coachingzyciairozwoj/

Doświadczenie:

Od 1992 roku uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu psychologii biznesu, sprzedaży i rozwoju kariery. Jednocześnie pracowała jako trener biznesu współpracując z wieloma firmami w temacie motywacji, osiągania celów i technik sprzedaży, osiągając przy tym wysokie szczeble kariery zawodowej, możliwe w tych firmach. Równolegle, testowała sama na sobie różne techniki coachingowe uczestnicząc w licznych szkoleniach. Z tego tytułu posiada m.in. NLP Coach i NLP Master Coach, które uzyskała po kursach I i II stopnia w Akademii Doskonalenia Zawodowego Naturopatów w Adamowiźnie. W placówce tej skończyła również szkolenie z zakresu Family Coach i systemowych ustawień helingerowskich w coachingu. Posiada dyplom Policealnego Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Krakowie.

Obszary zainteresowań i metody pracy:

Jako coach jest zdystansowanym, neutralnym tj. „niezaangażowanym emocjonalnie obserwatorem” nastawionym na przepływ obserwacji o szerokiej perspektywie. Oznacza to, że usuwa na bok wszystkie oceny, preferencje, opinie i sugestie, a tym samym decyduje o potrzebie „zapewnienia przestrzeni” klientowi. Poprzez stosowanie wielu metod i technik coachingowych, świadomie zaprasza umysł „pogłębionej wiedzy” klienta, by pomógł mu w tym przedsięwzięciu uznając fakt, że klient już teraz ma wszystkie wewnętrzne zasoby do osiągania sukcesu. Podczas prowadzonej przez nią sesji, klient stopniowo zdaje sobie z tego sprawę, często zmieniając nieużyteczne przekonania, które go blokują na użyteczne. Dostrzegając on wiele punktów widzenia i może zbadać różne perspektywy, jako obserwator samego siebie. Prowadzi zajęcia z rozwoju osobistego, coaching zdrowia, biznesu i dla par.

Inspiracja:

Jej zdaniem, dzięki procesowi coachingowemu, ludzie mogą uczyć się słuchać z empatią, chętniej dzielą się doświadczeniem i wiedzą, starają się głębiej zrozumieć innych, mają więcej szacunku, zaufania oraz ludzkiej życzliwości do siebie nawzajem. To sprzyja ograniczeniu konfliktów, które jak wiemy są nieuniknione. Jednak dzięki postawie empatycznej i umiejętności „wejścia z cudze buty”, podczas procesu coachingowego klient uczy się również dobrych relacji tak, aby rozwiązywać problemy i gasić konflikty, a nie przeciwnie.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.