Doświadczenie:
Największe doświadczenie ma w zakresie budowania, wdrażania i rozwijania zespołów sprzedażowych (bazujące na osobistych doświadczeniach jako gwiazdy sprzedażowej w kilku firmach handlowych). Pasjonatka sprzedaży relacyjnej. Wspierająca w rozwoju zarówno osoby prywatne, jak i pracowników dążących do poprawy efektywności. Najczęściej prowadzi coachingi mające na celu budowanie marki osobistej i marki firmy.
Absolwentka zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studiów podyplomowych na WSB z zakresu psychologii i kompetencji trenerskich.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Organizuje szkolenia z zarządzania, uwzględniające potrzeby firmy związane z rozwojem pracowników. Sięga jednak nie tylko po nowoczesne metody z zakresu zarządzania, ale także po sprawdzone sposoby osiągania sukcesu. Podczas treningów rozwojowych czy menedżerskich korzysta z osiągnięć filozofów, mistrzów prowadzenia sporów, których mądrość jest na tyle uniwersalna, że można ją przekuć w wartościową naukę dla biznesu. Natomiast coaching biznesu pozwoli zauważyć potencjał tkwiący w Twoich zdolnościach interpersonalnych. Podczas spotkań z coachem nie tylko nauczysz się samodzielnie rozwiązywać problemy i pokonywać przeszkody zawodowe, ale dodatkowo zwiększysz efektywność podejmowanych działań.