Doświadczenie:
Ukończyła Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym oraz liczne kursy uzupełniające wiedzę i doświadczenie w zakresie szeroko rozumianej pomocy psychologiczno – pedagogicznej. Należy również do Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej. Posiada kilkuletnią praktykę w nauczaniu z zakresu psychologii, psychoterapii i psychopatologii oraz w prowadzeniu treningów integracyjnych i warsztatów z zakresu umiejętności interpersonalnych. Doświadczenie zdobywała również w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, szkołach i świetlicach socjoterapeutycznych.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Swoją pomoc i wsparcie kieruje do wszystkich osób dorosłych, które doświadczają cierpienia, ale także do tych, które chciałyby lepiej poznać siebie, zwiększyć samoświadomość, rozwijać się i dzięki temu polepszyć swój dobrostan w różnych obszarach życia. Jako psycholog dziecięcy pomaga zarówno dzieciom jak i opiekunom mającym różnego rodzaju problemy wychowawcze. Kieruje się zasadami Kodeksu Etyczno-Zawodowego Psychologa oraz Kodeksu Etycznego Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.
Inspiracja:
Psychoterapia jest dla niej procesem pozwalającym lepiej rozumieć siebie, tworzyć dojrzalsze relacje z innymi ludźmi oraz sprawniej dostrzegać i wykorzystywać własne możliwości.