Doświadczenie:
Od 2008 roku pracuje z dziećmi i młodzieżą. Realizowała m.in. Trening Umiejętności Prospołecznych Małego Dziecka, autorstwa E. McGinnis i A. Goldsteina dla dzieci w wieku 3-5 lat, Treningi Twórczego Myślenia dla dzieci w wieku 7-9 lat, Treningi Efektywnej Nauki dla dzieci i młodzieży w wieku 10-18 lat, Treningi Umiejętności Społecznych dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym w wieku 7-12 lat, warsztaty z zakresu planowania własnego rozwoju. Współpracowała m.in. z Nowohuckim Centrum Kultury w Krakowie i Ośrodkiem Twórczego Rozwoju SKRZYDLATA ŻYRAFA z Sosnowca.
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalistyczne kursy z zakresu pracy z trudnymi emocjami i zachowaniami. Jest absolwentką Akademii Coachingu COACHING PEOPLE w Katowicach.
Obszary zainteresowań i metody pracy:
Prowadzi konsutlacje indywidualne dla rodziców szukających wsparcia w trudnościach wychowawczych. Pracuje z rodzicami niemowląt, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, którzy w nadmiarze sprzecznych ze sobą porad czują się zagubieni, i nie zawsze potrafią stworzyć satysfakcjonujące alternatywy wobec tradycyjnych metod wychowawczych.
Łącząc wieloletnie doświadczenie pracy z dziećmi z metodą coachingową pomaga swoim klientom wyjść poza nawykowe reakcje i odnaleźć w sobie odwagę i siłę do stawania się rodzicem, jakiego ich dziecko najbardziej potrzebuje.
Inspiracja:
Wierzy w to, że dzieci nie potrzebują wychowania i trenowania, tylko obecności, towarzyszenia i wsparcia w poznawaniu siebie. Potrzebują naszego zaufania do własnych możliwości oraz niewartościującej uwagi budującej ich poczucie własnej wartości. Jest również głęboko przekonana, że zadaniem rodziców, nie jest dążenie do bycia idealnym – lecz do bycia autentycznym.