LifeFree.pl

Aleksandra Holewa

Holewa Aleksandra 2
Imię i nazwisko: Aleksandra Holewa Profesja: Coach
Strona www: http://aleksandraholewa.com
E-mail: coach@aleksandraholewa.com
Telefon: 513 105 376
Facebook: https://web.facebook.com/AleksandraHolewaCoach/

Doświadczenie:

Jest akredytowanym coachem ACC - certyfikacja ICF oraz certyfikowanym Trenerem Biznesu. Swoje doświadczenia zawodowe buduje od ponad 17 lat, pracując dla firm z różnych branż. Stale rozwija swoje umiejętności coachingowe, uczestnicząc w warsztatach, treningach czy szkoleniach. Ceni sobie stały rozwój wierząc, „że jeżeli ludzie wiedzieliby, co już robią dobrze, robiliby dobrze więcej.” Stale rozwija swoje umiejętności coachingowe i trenerskie uczestnicząc w programach trenerskich, coachingowych m.in.: „Train the Trainer” (Schenk Institute), „Certyfikat Team Coaching” – ICF, Praktyk Metody Points Of You. Jest sympatykiem Śląskiego Stowarzyszenia Trenerów Zarządzania Matrik.

Obszary zainteresowań i metody pracy:

Pyta, słucha, rozmawia i korzysta z narzędzi coachingowych w zależności od procesu i potrzeb coachee. Pracuje z osobami, które poszukują wsparcia, by osiągać lepsze wyniki w tym, w czym i tak są już dobre: życiowo i zawodowo. Są w drodze i czasami po prostu zapominają o swoich dokonaniach, a ona im o nich przypominam. Szuka dla nich najlepszych, ich własnych metod realizacji celów i odnajdywania w tym działaniu satysfakcji. Katowice.

Inspiracja:

Jej coachingowe motto brzmi: „od planu do efektu”. By stworzyć właściwy plan, trzeba mieć dobrze sformułowany cel - spójny z osobą, dla której jest istotny. Ludzie nie osiągają czegoś, bo mają szczęcie, mają szczęście, bo osiągnęli to, co zaplanowali, a to ma związek z systematyczną pracą. Ludzie, którzy zaplanowali oraz dokonali zmian w swoim życiu, nie chcą już wracać do tego, co było. I w tym tkwi siła coachingu.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.